Monday, June 21, 2010

放风筝的小孩与风的出现。

''有时候,有时候
我会相信一切有尽头。
相聚离开都有时候。
没有什么会永垂不朽。''

脑海忽然浮现这首歌的歌词。
仿佛在告诉我,快进入坏心情的状态。
其实,有时候,回想起以前我们一起的日子。
真的还挺甜蜜的。还有一些暗爽的感觉。
我知道,我是傻佬。 哈哈

最近发现一个非常好的发泄方式。
我不会再让别人为我的事而烦恼。
尤其是我最深爱的女人。
我学会用书写方式,来舒缓自己的心情。
今天,在学校,写完了以后,就把它想象成垃圾一样。
把不开心的东西,全都丢进垃圾桶内。
果然,心情是好很多。
我会用尽不同的方式。
使自己活得更好。
因为那是对你的承诺。

写了‘放风筝的小孩与风的出现’
或许我的文采不够好。
不然的话我一定会很想要哭。
哈哈。
但答应过的, 我一定会做得到。

ok, well..
i m sick today.. n i m getting tired after type this blog by using chinese software..
so now i decided to use english to continue my post..
today is the first day of skul after the HOLIDAYS!!!!!
wad a tiring holidays i had in my study life~
although this is nt the first time..
bt still.. after 6 months of rest after SPM.. nvr get involve in this for 6 months..
surely will feel abit tired..
bt then at least i had a lot of fun!
i miss sunday so much...

p.s
Zun Zen~
the restaurant is called FOOD N TEA~
haha.. mayb will upload the photo de.. if u dun mind others talk about it??

read the 'crappy' letter ady la..
for u mayb is crap.. bt for me thats isnt crap at all la..
i will keep it beside me.. leave it beside me when i m sleeping.. everday!~~
wakaka..
i love you~
n really thanks cuz i know u care about my feeling that day~
i m fine.. really ntg ady.. DUN GEK ME~~~
i scare ady la..

end here k?? ntg to write ady.. misseu~

-engleong-

0 comments:

Followers